فروش فوری یونجه انباری با کیفیت جیره دام

فروش فوری یونجه انباری با کیفیت جیره دام از بازرگانی کهن آغاز شد ؟ آیا همچنان می توان گفت یونجه را بهترین علوفه برای دام دانست ؟

انواع یونجه انباری درجه یک

فروش فوری یونجه انباری با کیفیت جیره دام از بازرگانی کهن آغاز شد ؟ آیا همچنان می توان گفت یونجه را بهترین علوفه برای دام دانست ؟

ویژگی های یونجه خوراک دامی

با نگاهی به جیره غذایی دام ها می توان دریافت که گیاهان علوفه ای به لحاظ اقتصادی و فیزیولوژیکی بخش اعظم را شامل شده به نوعی که شصت تا هفتاد درصد از ماده خشک دریافتی را تامین می نمایند.

یکی از مواد لازم در جیره دام ها، فیبر می باشد که برای صحیح کار کردن شکمبه نیاز است. بر این اساس اهمیت یونجه به عنوان مرغوب ترین و مناسب ترین گیاه علوفه ای برای دسته ی نشخوار کنندگان مشخص می گردد.

یونجه بعنوان یک محصول استراتژیک از دیرباز مورد استفاده دام قرار گرفته است، و دارای فوایدی است که کمتر محصولی می تواند بعنوان جایگزین آن معرفی گردد.

نشخوارکنندگان ویژگی های فوق العاده ای دارند، توانایی تبدیل خوراک هایی نظیر علوفه خشک شده، مواد الیافی و محصولات فرعی صنعتی که به طور معمول برای انسان قابل استفاده نیستند به خوراک هایی نظیر شیر و گوشت که مورد مصرف انسان قرار می گیرند،یکی از این ویژگی ها است.

خرید یونجه های انباری برای تامین جیره در فصول سرد سال بسیار مهم است.

این محصول پس از خشک شدن قابلیت نگهداری به مدت طولانی در انبار را دارند.

این امر سبب شده تا اگر مشکلی باشد در قبل از خرید مشخص شده باشد.

فروش فوری یونجه انباری برای خوراک دام می تواند در بهبود راندمان و موفقیت اقتصادی موثر باشد.

فروش فوری یونجه انباری با کیفیت جیره دام از بازرگانی کهن

برای خرید بهترین انواع یونجه و سایر محصولات خوراک دام ارزان و مرغوب می توانید با واحد فروش بازرگانی کهن تماس حاصل فرمایید.

این بازرگانی مرغوب ترین انواع یونجه را از شهر های همدان و تبریز برای عرضه در سراسر کشور آماده نموده است.