قیمت فروش یونجه خشک جیره دامی

قیمت فروش یونجه خشک جیره دامی چقدر است ؟ در حال حاضر اهمیت این محصول خوراک دامی بسیار زیاد است. آیا از فواید آن اطلاع دارید ؟

یونجه

قیمت فروش یونجه خشک جیره دامی چقدر است ؟ در حال حاضر اهمیت این محصول خوراک دامی بسیار زیاد است. آیا از فواید آن اطلاع دارید ؟

یونجه خوراک بسیار مهم دامی

یونجه به عنوان یکی از خوراک‌های بسیار قدیمی در بین جیره‌های خوراک دامی معروف است.

نشخوارکنندگان ویژگی های فوق العاده ای دارند، توانایی تبدیل خوراک هایی نظیر علوفه خشک شده، مواد الیافی و محصولات فرعی صنعتی که به طور معمول برای انسان قابل استفاده نیستند به خوراک هایی نظیر شیر و گوشت که مورد مصرف انسان قرار می گیرند،یکی از این ویژگی ها است.

یونجه از لحاظ کیفیت در حد بالایی قرار دارد و به علت این‌که سرشار از انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها هستند می‌توانند منجر به رشد سریع تر دام شوند.

این محصول بعنوان یک محصول استراتژیک از دیرباز مورد استفاده دام قرار گرفته است، و دارای فوایدی است که کمتر محصولی می تواند بعنوان جایگزین آن معرفی گردد.

قیمت فروش یونجه جیره دامی مرغوب برای دامداران و طیور داران امری حیاتی است چرا که این محصولات به منظور حفظ سلامت دام خصوصا در بخش گوارش و همچنین تامین فیبر مورد نیاز بدنشان مهم می باشند.

یونجه خشک با مقادیری پروتئین و عناصر معدنی مفید یکی از محصولات بسیار مهم جیره می باشد.

محصولی است که در تمام طول سال مصرف دارد. در زمان برداشت یونجه مستقیما از سر زمین بارگیری ها انجام می شود و در فصول دیگر نیز از انبار ها یونجه مورد نیاز تامین می گردد.

قیمت فروش یونجه خشک جیره دامی

در حال حاضر بازرگانی کهن تناژ بالایی از یونجه درجه یک انباری را در سطح کشور توزیع می نماید برای خرید این محصول و سایر محصولات خوراک دام نظیر کنسانتره، ذرت، جو، کنجاله، تفاله و … با واحد فروش بازرگانی کهن تماس حاصل فرمایید.